Възстановяването на Централни хали с отличие и от Българската асоциация на рекламодателите
01.01.2025
Kaufland България бе отличена по време на 9-то издание на годишните награди за маркетингови комуникации на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) – BAAwards' 24.
При изключително сериозна конкуренция, кампанията „Възстановяването на Централни хали, София“ взе първото място в категорията „Корпоративна социална отговорност“.
За нас Халите не са просто проект, а кауза, в която всички ние дълбоко вярваме. Реализирането на това начинание генерира дълготрайна стойност за обществото, като възстановява емблематична част от градската идентичност и я вплита в съвременната културна сцена на София. Благодарение на мащабната маркетингова и комуникационна кампания в първите 4 месеца от откриването на Сцената, на нея са проведени над 150 събития за деца и възрастни, като над 90% от тях са с „вход свободен“.
Щастливи сме, че успяхме да възстановим Централни хали на туристическата карта на България.
Благодарим на журито за високата оценка и поздравяваме всички участници за уникалните проекти, които представиха.